welcome خوش آمدی

۱۳۹۱ مهر ۱۶, یکشنبه

SkyDrive

 

 

image

در حال حاضر سرویس های فضای تحت وب ” Cloud ” بسیار فراگیر شده است وذخیره سازی ابری در حال جایگزین شدن با شیوه های سنتی و قدیمی است و اکنون چندین سرویس و سایت مطرح مانند Dropbox، Google Drive و SkyDrive در این راه پیش قدم هستند.

منظور از سرویس های کلود اینست که یک فضا برای آپلود و دانلود اطلاعات به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می گیرد که مانند یک هارد کوچک عمل کرده و موجب دسترسی به صورت آنلاین و همیشگی و بدون جابه جایی یا پاک شدن را به کاربر می دهند.

همچنین این سرویس های ابری یا کلود ، اپلیکیشن هایی برای ویندوز و مک و اندروید و ios طراحی و در اختیار کاربران قرار می دهند که از طریق این App ها می توان از طریق رایانه و موبایل و تبلت ها به اطلاعات آپلود شده در سرویس های کلود خود دسترسی داشت.

یکی از سرویس های خوب و عالی برای ذخیره سازی اطلاعات ، سرویس رایگان مبتنی بر Cloud مایکروسافت است که کاربران می توانند از سرویس 7 گیگ فضای رایگان آن برای آپلود فایل ها و تصاویر و فیلم های خود استفاده کرده و حتی آنها را به اشتراک بگذارند.

بنابر این امروز به بررسی و آموزش ایجاد یک حساب کاربری در سرویس Skydrive پرداخته ایم که امیدوارم راهگشای انتخاب یک سرویس مناسب برای آپلود فایل هایتان باشد.

برای استفاده از سرویس اسکای درایو نیاز دارید که یک حساب کاربری در Msn , Hotmail, Windows Live داشته باشید و در آنها عضو باشید. پس ابتدا در هر یک از این سایت ها که می خواهید عضو شده و با آن اکانت به داخل اسکای درایو خود لوگین کنید. مثلا من اکانت در Hotmail ساخته ام .

قابلیت ها و ویژگی های Skydrive :

1- فضای 7 گیگابایتی رایگان برای ذخیره سازی اطلاعات و قابل ارتقا تا 25 گیگابایت

2- استفاده از این سرویس بر روی ویندوز ، مک ، آیپد و تلفن های همراه

3- اشتراک گذاری راحت و ساده فایل ها با کاربران و دوستان خود

4 - استفاده از نرم افزار Skydrive با بر روی دسکتاپ رایانه

5- حداکثر 2 گیگ حجم قابل آپلود فایل ها درون آن

6- دسترسی راحت و مدیریت فایل ها از هر مکان و از هر طریقی

7- کارایی بالا مثل انتقال ، کپی ، حذف ، تغییر نام فایل ها و پوشه ها

8- پشتیبانی از اکثر فایل های صوتی و تصویری

قیمت پلن های پولی :

کاربرانی که مایلند 20 گیگابایت فضای بیشتر در اختیار داشته باشند، باید سالانه 10 دلار پرداخت کنند و به همین ترتیب برای 5 گیگابایت 25 دلار در سال و برای 100 گیگابایت 50 دلار در سال از کاربران دریافت خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

آمار yourkala.com